0
0

התחל שיחה

הדלקת מעשנת ה-Pro BBQ שלכם

מתנע ארובה

כדי להדליק אש באמצעות Starter ProQ Chimney Starter, כל מה שדרוש הוא קצת נייר עיתון וגחלים. קמטו את העיתון באגרופכם מתחת לבסיס המתנע, היזהרו לא לקמט לכדור הדוק מידי בכדי להבטיח שהנייר אכן יישרף כראוי ומלאו ½ עד ¾ מהחלק העליון בגחלים (הוסיפו עוד בהמשך במידת הצורך). הדליקו את העיתון, צורת הארובה תכוון את כל החום כלפי מעלה לכיוון הגחלים, ובעוד כ-20 דקות הם אמורים לבעור בעוצמה.

ניתן להשתמש גם בדלקים בבסיס המתנע, אך אנו נוטים להימנע מהם מכיוון שדלקים על בסיס פרפין נוטים להשפיע על טעם האוכל.

לאחר הדלקת הגחלים, בזהירות רבה ותוך שימוש בכף ברביקיו איכותית, שופכים את הגחלים לסל הגחלים בבסיס המעשנת וממלאים כנדרש. 2.5 ק"ג גחלים אמורים להספיק לבעירה של כ-4 שעות אם משתמשים בגחלים איכותיים, אולם הדברים עשויים להשתנות בהתאם לטמפרטורה, למותג ולמזג האוויר. חצי שעה נוספת אמורה להספיק בשביל לוודא שכל הגחלים דולקים. הגחלים יהיו אפורים או לבנים כשהם מוכנים לבישול.

 

מבערים 

כדי להדליק אש בדרך מסורתית יותר, פשוט הניחו 2-3 יחידות של מדליק פחמים סביב סל הגחלים, הדליקו והוסיפו כמות קטנה של גחלים. נסו לא לחנוק את הלהבות, המתינו עד שהם דולקים ואז הוסיפו עוד פחמים לפי הטעם. כשהפחמים לבנים / אפורים הם מוכנים לבישול.

לחלופין, ניתן להשתמש בנייר עיתון. הניחו את הנייר במרכז סל הגחלים, הוסיפו גחלים בערמה מסביב והציתו מלמטה. כשהם בוערים, הוסיפו עוד גחלים.

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.