0
0

התחל שיחה

חשוב לדעת – קוצץ ירקות

חשוב לדעת!
כאשר אתם באים לקנות קוצץ ירקות אנו ממליצים לשים לב לדברים הבאים:

1. אחריות:

מומלץ שקוצץ הירקות יהיה בעל אחריות של שנה לפחות ושהאחריות תהיה תקפה על כל מרכיבי המוצר! (פלסטיק וכמובן סכינים). ודאו בעצמכם שאכן יש תעודת אחריות בתוך קופסת המוצר (אין להתבסס על אמרות של משווקים).

2. מבנה הציר:

אנו ממליצים לבחור בקוצץ ירקות שיהיה בעל מבנה ציר שיושב על גבי מנוף החיתוך עצמו ושאינו יושב על מיכל הקיבול.

קוצצי ירקות בעלי ציר שיושב על גבי מנוף החיתוך הם עמידים וחזקים, לכן חיתוך של ירקות קשים כגון: גזר ותפוח אדמה לא יגרמו לנזק של הקוצץ ולא ישברו את מיכל הקיבול.

3. מיכל קיבול:

בדקו שמיכל הקיבול של הקוצץ מגיע עם מכסה המאפשר אטימה של המזון ושמירה על טריותו במקרר. כאשר המיכל אטום ניתן לקחת אתכם את המזון לעבודה, לים ובכלל..

בדקו שקוצץ הירקות מגיע עם מיכל קיבול תחתון גדול- להכנת סלט עבור לפחות 8-10 אנשים.

4. סכיני חיתוך:

חשוב לבדוק שסכיני קוצץ הירקות הם חזקים, עמידים ובעלי אחריות של שנה לפחות.

מומלץ לוודא שסכיני קוצץ הירקות עשויים מחומרים איכותיים כגון נירוסטה אשר עמידה לשנים רבות.

חשוב שסכיני קוצץ הירקות יהיו בגדלים אופטימאליים:

* סכינים בעלי שטח חיתוך מומלץ יחתכו ירקות ופירות בצורה מקצועית, נקייה ובלי השארת מיצים מיותרים. סכינים בעלי שטח חיתוך גדול מדי לא יחתכו בצורה מקצועית ואיכותית ירקות רכים כמו עגבניה משום שהפיזור הגדול והלחץ המופעל מתפרס לחלקים רבים וקיצוץ הירק לא יהיה חד וחלק .

*סכינים בעלי שטח חיתוך מומלץ יקלו על פעולת החיתוך וימנעו הפעלת כוח רב ואילו סכינים בעלי שטח חיתוך גדול מדי יקשו על פעולת החיתוך משום שהפיזור גדול ולכן יהיה צריך להפעיל כוח רב יותר.

 

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.