0
0

התחל שיחה

יתרונות בשימוש גריל גז בעל טכנולוגיית אינפרא אדום

עבור אנשים רבים המונח אינפרא אדום הוא בגדר מסתורין וקשה מאוד להסביר אותו.

אנרגיית אינפרא אדום קיימת סביבנו כל הזמן. בדיוק כמו השמש, אנרגיית אינפרא אדום מועברת בצורה ישירה מהמקור עצמו המפיק את החום לאובייקט שמקבל את החום, מבלי לבזבז אנרגיה מיותרת.

טכנולוגיה זו של אינפרא אדום מאפשרת צלייה בחוץ גם בטמפ' הקרות ביותר, מאחר ואנרגיה זו אינה מושפעת מטמפ' נמוכות.

מבערי אינפרא אדום, בניגוד למבערים בגריל גז מסורתי, כוללים משטח שטוח אשר בדרך כלל עשוי קרמיקה או נירוסטה איכותית. המשטח מתחמם ע"י החום המופק מהמבער אשר עולה מעלה, מעל לפני השטח.

בניגוד למבערים מסורתיים אשר מגיעים עד לטמפרטורות של 390 מעלות, מבערי אינפרא אדום, בעלי משטחים ייחודיים אלו, יכולים להגיע לטמפ' גבוהות במיוחד הנעות בין 500-900 מעלות.

כל חובב ברביקיו מושבע, תמיד יחפש דרכים טובות וחדשניות יותר להכין את המזון הצלוי שלו. כתוצאה מהמגמה הזו יותר ויותר אנשים בוחרים בגרילי גז בעלי מבערי אינפרא אדום.

גרילי גז בהם נמצאים מבערי אינפרא אדום, מתחממים מהר יותר ומגיעים לטמפרטורות גבוהות יותר, וכמובן תורמים לצלייה איכותית יותר ע"י הפצת החום מהמבערים הייחודיים האלו. החום המופק ממבערי האינפרא אדום הוא יותר ממוקד ומדויק מאשר החום המופק ע"י מבערים רגילים שמהם האוויר החם עולה למעלה ומתפזר לו.

במידה והחלטתם לרכוש גריל גז בעל מבערי אינפרא אדום תוכלו לצפות למספר יתרונות בעת הצלייה מלבד הגעה מהירה לטמפ' הרצויה וצלייה בטמפרטורות גבוהות, כמו למשל – פיזור החום באופן מדויק ושווה על גבי משטח הצלייה, בשר עסיסי יותר ועוד..

יתרונות בשימוש גריל גז בעל טכנולוגיית אינפרא אדום

  • גריל גז בעל טכנולוגיית אינפרא אדום מתחמם מהר יותר ומנצל פחות אנרגיה וגז מגריל גז מסורתי ובכך גם חוסך כסף וזמן.
  • גרילי הגז בעלי טכנולוגיית האינפרא אדום, מעוצבים כך שהמבערים ממוקמים מתחת לשטח קרמי מיוחד מה שגורם לפיזור חום אחיד. תכונה זו יוצרת פחות נקודות חמות וקרות על גבי משטח הצלייה ומייצרת טמפ' אחידה ומדויקת לצלייה איכותית ולתוצאות צלייה עקביות.
  • חום המופק באמצעות אינפרא אדום אומר שהחום מגיע ישירות למזון ואינו מתפזר מסביבו. תכונה זו מאפשרת צלייה מדויקת עם מכסה פתוח וטמפרטורות קיצוניות, וחיסכון באנרגיה מכיוון שהחום אינו מתפזר אלא מגיע במדויק למזון שאותו אנו צולים.
  • בצלייה באמצעות מבערי אינפרא אדום, המיצים הניגרים בעת הצלייה נופלים על גבי המבער ומתאדים באופן מיידי בחזרה למזון הצלוי.
  • החום הגבוה המופק ממבערי האינפרא אדום גורם לכך שהבשר/הנתח נצרב במהירות ונותר טעים ועסיסי.
  • באמצעות טכנולוגיית האינפרא אדום תוכלו להפוך את חווית הצלייה ליומיומית ולא לאירוע חד שבועי בסופ"ש.
  • גרילי גז בטכנולוגיית האינפרא אדום הם האופציה החסכונית והמקצועית ביותר לברביקיו איכותי.
  • גרילי גז בטכנולוגיית האינפרא אדום קלים לניקוי. ע"י ויסות כל המבערים לטמפ' הגבוהה ביותר, החום שורף גם חלקיקי מזון קטנים הנותרים לאחר הצלייה ובכך מותיר את הגריל נקי.

סוגי מבערי אינפרא אדום

כלל מבערי האינפרא אדום הקיימים היום בשוק שונים מאוד אחד מהשני, אין להתייחס למבערי אינפרא אדום כאילו הם זהים אחד לשני.

הסוג הנפוץ ביותר של מבערים אלו הם מבערי אינפרא אדום בעלי משטח קרמי התורם לפיזור חום אחיד ושימור החום המופק – ניתן לראות את המבערים האלו במגוון גרילי NAPOLEON ו- GRANDHALL.

מבער קרמי אינפרא אדום

מבער זה הוא שטוח וחלקו העליון עשוי קרמיקה ייחודית אשר ידועה בחימום המהיר שלה. מבערים אלו הם המבערים הראשונים שהומצאו והיום הם הסוג הנפוץ ביותר בשימוש בגרילי גז בשל מאפייני שמירת החום המדהימים שלהם אשר מפיקים את החום הגבוה ביותר בהשוואה לסוגים אחרים של מבערים.

נושא שיש לקחת בחשבון כאשר רוכשים גריל בטכנולוגיית האינפרא אדום הוא גודל המבער, ככל שהמבער רחב יותר כך הוא מכסה שטח צלייה רחב יותר ופורס את פיזור החום על שטח גדול יותר.

מבער קרמי אינפרא אדום LYNX PRO SEAR 2

מבער קרמי ייחודי זה קיים בסדרת הגרילים PROFFESIONAL מבית מותג העלLYNX. זהו מבער ייחודי ששינה את כללי המשחק ומשתמש בטכנולוגיית האינפרא אדום בדרך חדשה. המבערים המיוחדים הבנויים בצורת קלשון ומיוצרים כיציקה מציעים אזור צריבה גדול הרבה יותר וטווח טמפרטורות גדול יותר ממבערי אינפרא אדום אחרים.

ככלל, מבערי אינפרא אדום ידועים בזכות זה שהם מגיעים לטמפרטורות מאוד מאוד גבוהות.

הייחוד במבערים אלו מבית LYNX שניתן לשלוט בטמפרטורות בסקאלה רחבה יותר ובכך ניתן להשיג דיוק מירבי בעת הצלייה. לדוג' ניתן לצלות בזכות מבערים אלו בטמפ' נמוכות יחסית של 140 מעלות ועד טמפרטורות גבוהות במיוחד של 600 מעלות.

גריל גז אינפרא רד

בשנים האחרונות נעשתה התקדמות טכנולוגית רבה בכל הנושא של מבערי אינפרא אדום בגרילי גז. המעניין שבהם הוא יצירת גריל גז משולב בעל מבערים מסורתיים בשילוב מבערי אינפרא אדום, מה שמאפשר את הכנת כל המזונות הצלויים האהובים – אם מדובר בהכנה על טמפרטורות נמוכות במיוחד, או צריבת סטייקים ונתחים על מבערי האינפרא אדום.

השילוב של שני סוגי המבערים תורם גם להכנת מזונות הדורשים מעבר מהיר מטמפרטורה גבוהה מאוד לנמוכה.

מבער אינפרא אדום אחורי

מבער אינפרא אדום אחורי הוא מבער ייעודי הממוקם בחלק האחורי של הגריל ונועד בעיקר לשימוש בצלייה בעזרת רוטיסרי (שיפוד מסתובב) או בצלייה של נתחים גדולים במיוחד.

מבערי אינפרא אדום אחוריים בד"כ מיוצרים עם המשטח הקרמי והתפעול שלהם ממש דומה להפעלת מבער אינפרא אדום רגיל הממוקם על גבי משטח הצלייה.

היתרון שבצלייה באמצעות רוטיסרי, בשילוב מבער אינפרא אדום, הוא שהנתח מקבל צריבה חזקה ואיכותית ממבער האינפרא אדום יחד עם החום המופק משאר המבערים הנמצאים על גבי משטח הצלייה.

שיטת הצלייה ע"י שיפוד מסתובב גורמת לכך שבכל פעם חלק אחר של הנתח מקבל צריבה חזקה ואז תוך כדי הסיבוב הוא מתקרר מעט וחוזר חלילה. בדרך צלייה זו הנתח מקבל צריבה איכותית תוך כדי שמירת המיצים והטעמים הטבעיים, מה שגורם לתוצאה סופית של בשר רך ועסיסי במיוחד.

גרילי גז המוצגים כגרילים בטכנולוגיית אינפרא אדום למרות שאינם בטכנולוגיה זו

כיום קיימים בשוק גרילי הגז, מגוון גרילים אשר מוצגים עם טכנולוגיית האינפרא אדום למרות שאינם באמת כאלו. זה שרשום על גריל גז שהוא אינפרא אדום לא באמת אומר שהוא פועל בטכנולוגיית האינפרא אדום.

גריל גז אינפרארד הוא גריל גז בעל מבערי אינפרא אדום ייעודיים אשר קיימים בהם כל היתרונות אשר רשומים לעיל.

בד"כ גרילי גז המוצגים כפועלים בטכנולוגיית האינפרא אדום יימכרו במחירים נמוכים יותר מאשר גרילי אינפרא אדום מקוריים. גרילים אלו פועלים על מערכת חימום המוצגת כאינפרא אדום, אך היא מופקת בעזרת מבערים רגילים הקיימים בגריל ולא באמצעות מבערי אינפרא אדום ייעודיים.

נוסף על כך, גרילים אלו יוצרו כך שלא נועדו להחזיק מעמד הרבה שנים – כך שתוכלו למצוא את עצמכם מהר מאוד מתעסקים במציאת חלקי חילוף לגריל שלכם או מתעסקים במציאת גריל חדש חלופי.

לכן, שימו לב שהגריל אותו אתם רוכשים מגיע עם מבערי אינפרא אדום מקוריים.

 

© כל הזכויות שמורות לכרמל דיירקט בע"מ.

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.