0
0

התחל שיחה

Tramontina

שם נרדף לאיכות מוצרים ולמסורת ברזילאית!

Tramontina

חברת Tramontina הברזילאית נוסדה בשנת 1911 על ידי וולנטין טרמונטינה והתפתחה במהלך 100 השנים האחרונות לחברה המייצרת ב-10 מפעלים מגוון של מעל 18,000 פריטים שונים המשווקים ב-120 מדינות ברחבי העולם ועכשיו גם בישראל ע”י חברת כרמל דיירקט.

החברה קיימת כבר למעלה מ-100 שנים והיא היצרן הגדול בעולם למגוון רחב מאוד של סכינים עליהן ניתנות בין 10-25 שנות אחריות, כלי מטבח, ומוצרי נירוסטה איכותיים.

כל ליין הסכינים מבית TRAMONTINA מאושרים ע”י ה NSF (ארגון בינלאומי בלתי תלוי מוסמך לענייני תברואה ובריאות המוכר בכל העולם).

החברה, שבתחילת דרכה עסקה בייצור סכינים, מייצרת כיום מחבתות, כלי מטבח, סכינים לבשר ומגוון מאוד רחב של סכיני שף מנירוסטה איכותית.

החדשנות וההתקדמות הטכנולוגית הם חלק מהערכים שעומדים בבסיסה וחזונה של החברה ובשילוב עם מערכת לוגיסטית מהמפותחות ביותר היא מאפשרת למיליוני אנשים ברחבי העולם ליהנות ממגוון המוצרים המתקדמים שלה.

בנוסף לחדשנות החברה שמה לה למטרה לטפל בבעיות סביבתיות, מוצריה נעשים תוך שימוש במיכון המקדם את סילוק המזהמים הנוצרים במהלך תהליכי העבודה, כמו שימוש חוזר בדוד שריפת נסורת של מוצרי עץ ליצירת קיטור, שימוש במים ממוחזרים ועוד..

מפעל Tramontina משקיע בהקמת יערות בהם נשתלים עצים מיוחדים לתעשיות העץ על מנת להימנע מכריתת עצים בלתי מבוקרת ביערות טבעיים ואף הקים יחידת שתילת עצים המכונה “יחידת בית לחם” אשר החלה לפעול בשנת 1992 ואנשי כולם עובדי Tramontina מטפחים ושומרים על מיני עצים וצמחים באמזונס.

ההצלחה הבינלאומית של החברה נובעת משיתוף פעולה הדוק ופורה עם מפיציה ברחבי העולם, כאשר החברה מתגאה בכך שהיא משקיעה בשותפיה הבינלאומיים את אותם משאבים ערכיים, שיווקיים וכספיים בפיתוח וייצור מוצרים והטמעת חזון החברה בשווקי העולם.

לסיכום, Tramontina היא שם נרדף לאיכות מוצרים ולמסורת ברזילאית!

איכות ואחריות

כלל מוצרי TRAMONTINA עשויים מנירוסטה איכותית. על סדרות הסכינים CENTURY ו-PROCHEF ניתנות 25 שנות אחריות!

למוצרי טרמונטינה תעודת תקן ISO 9001  אשר נקבע ע”י ארגון התקינה הבינלאומי הוא התקן הרחב ביותר המקיף את כל מחזור חיי המוצר. כלל מוצרי TRAMONTINA מאושרים ע”י ה-NSF.

NSF הוא ארגון בינלאומי מוסמך לענייני תברואה ובריאות המוכר בכל העולם בתחום ההסעדה וההיגיינה אשר נתן את אישורו למוצרי TRAMONTINA.

לחברת TRAMONTINA תעודת תקן ISO 14001. תקן ISO 14001 הנו תקן בינלאומי לניהול סביבתי, אשר מטרתו היא להקנות כלים ולהנחות את הארגון בתחומים בהם קיימת השפעה בפעילותו השוטפת על הסביבה. הסמכה לתקן ISO 14001 מהווה הצהרה בינלאומית לכך שהארגון שם את איכות הסביבה כערך עליון בפעילותו, ונוקט באמצעים בכדי לממש את מחויבותו לסביבה.

MICROBAN – הגנה אנטי בקטריאלית בסדרת סכיני PROFESSIONAL.

ידיות Microban בעלות הגנה אנטיבקטריאלית המונעת ומפחיתה את התפתחותם של חיידקים ועובש. משמעות הדבר הוא מוצר נקי יותר למשך זמן ארוך יותר.

צריכים עזרה בבחירת המוצר שיתאים לכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

סל הקניות שלך ריק כרגע!

תפריט נגישות

כיף לראות אתכם שוב!
או
ברוכים הבאים
או

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.